GUZEL BIR GUN

Posted: June 26, 2010 in FUN
Tags: ,

NE ZAMANDIR (ASLINDA HAZIRANIN BASINDAN BERI) NE YAPSAM, NASIL YAPSAM, NEYLE YAPSAM, NEREYE KOYSAM, KIME GOSTERSEM DIYE DUSUNUYORDUM.

VELHASIL BU ZAMAN ICERISINDE RESIM, TASARIM, VB. GIBI SEYLER YAPMAYA CALISTIM. SONRA DEDIM KI BIR LOGO TASARIMI YAPMALIYIM, HATTA SONRA BEN ONU SATARIM, OH NE DE GUZEL OLUR, BELKI SUPER BISE OLUR, HEM DE PARA KAZANIRIM DIYE DUSUNURKEN, HAYALI BIR FIRMAYA BIR LOGO TASARLAMAYA BASLADIM. BIR KAC CALISMA ORNEGI BIRIKTGINDE, AKIL ALMAM GEREKLILIGINE KARAR VERIP GURBUZ HOCANIN BASINI AGRITTIM.

VE COK EGLENCELI BIR GUN HALINE GELDI…

KAHVELERIMIZI YUDUMLARKEN DIDEM GELDI (GURBUZ HOCA’NIN TANIDIGI, SUPER TATLI ILLUSTRATOR KIMSE)

BU ARADA YILLAR SONRA TEKRAR MODA’NIN NE KADAR GUZEL VE SAMIMI BIR YASAM ALANI OLDUGUNU KESFETTIM: HERKES MI BIRBIRINI TANIR KARDESIM…

RESSAM ARKADASLAR… PSIKIYATRLAR… ILLUSTRATORLER.. DERKEN BIR DE BAKTIK KI MASAMIZ BIR SURU SANATCI DOLMUS. BENIM ICIN HARIKA BIR ORTAM TABI :}

BU KEYIFLI SOHBETIN ARDINDAN, GURBUZ HOCA BIZE ATELYESINDE CAY BILE YAPTI :}

VELHASIL BUGUN BENIM ICIN COK ZEVKLI BIR GUN OLDU.

SIMDI SIRA ELEMEYI GECEMEYEN LOGOLARIMDA:

HALA VE HENUZ KENDIMLE ILGILI IYI YORUMLAR YAPAMIYORUM, OYSA KI COZUM GAYET ACIK: BU LOGOLAR OLMAMIS; CUNKU SIRKET HAKKINDA HICBIR SEY SOYLEMIYOR.

GUNUN SONUNDA NE YAPACAGIMI/YAPMAM GEREKTIGINI BILIYORUM VE GUN BOYU CAYDAN VE SOHBETTEN COOOOK FAZLA GIDA KAPTIM :}

Leave a Reply

